Bröt armen!!!!

Idag när jag cyklade hem från skolan körde jag omkull. Jag landade på armen och när vi for och rönkade den så sa de att den är bruten!!!!!
Den hade gått av, och imorgon på morgonen ska jag till sjukhuset och sövas ner. Sedan ska de sätta in spikar i min arm så att den blir bra sen.
Nu har jag bara stödbandage på den tills imorgon.
Efter klockan tolv inatt så får jag inte äta nånting alls tills jag vaknar efter operationen.
Jag måste sova över på sjukhuset också tills söndag.

Jag är jättenervös!!!!

Missar min skolavslutning imorgon! :(

Kommentarer
Postat av: anne

Vilken förskräcklig olycka! Tur att du klarade dig med "bara" en bruten arm, hoppas allt läcker riktigt bra.



Missade du skolavslutningen? Trist...

2009-06-18 @ 21:38:51
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0